Poilitica de returnare

Politica de returnare


Aveţi întotdeauna la dispoziţie 14 de zile calendaristice pentru a decide dacă articolul este potrivit pentru dumneavoastră. NAOSHOP.RO garantează faptul că va restitui contravaloarea oricăror articole cu condiţia ca acestea să fi fost păstrate în stare corespunzătoare înainte de returnare.

Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. 

Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. 

ATENTIE !!! LA PRODUSELE LA CARE CLIENTUL A BENEFICIAT DE OFERTA CU TRASNPORT GRATUIT , IN CAZUL RETURULUI II SUNT CALCULATE TAXELE DE TRASNPORT TUR-RETUR !


La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie din colet.

Nu se admit la retur: 
•    Produse care au fost desfacute.
•    Produse care au fost testate, incercate sau utilizate.
•    Produse care nu au etichetele intacte, au sigilii rupte ori sterse.
•    Produse cu ambalajele deteriorate in orice fel.

Se admit la retur si produsele care prezinta defecte de fabricatie sau de orice alta natura care nu au aparut din vina consumatorului iar costurile de transport sau inlocuire ale acestora vor fi suportate de noi.

Important:
Sunt exceptate de la dreptul de returnare bunurile care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator 
(de exemplu, produsele deschise sau alte bunuri care intra în contact direct cu pielea), stipulat in art. 16 lit. e al DIRECTIVEI 2011/83/UE A PARLAMENTULUI EUROPEAN SI A CONSILIULUI din 25 octombrie 2011.


Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul.  Aceste masuri sunt specifice produselor cosmetice intru-cat termenul de valabilitate al acestora se calculeaza incepand cu prima deschidere a ambalajului, iar odata cu utilizarea/testarea lor apare riscul transmiterii de virusi prin transferul produsului altei persoane.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) pe email de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra. 

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la retur doar prin transfer bancar in contul IBAN specificat in email. 
Suma inapoiata cat si conditiile de returnare Nu includ cheltuielile de transport (conform ord. 130/2000).


Produsele care nu satisfac cerinţele dumneavoastră, vor fi expediate ÎN STAREA ÎN CARE AU FOST PRIMITE, înapoi la firma NAOSHOP.RO, Sat Paulis nr 38 , jud Arad Cod 317230 pe propria cheltuială.

 

Recomandam sa nu trimiteti produsele prin posta sau alt serviciu care nu face livrarea la adresa mentionata. Daca livrarea nu se face la adresa noi nu putem intra in posesia produselor.

Vă rugăm să ne informaţi în cazul în care aţi efectuat un retur, telefonic, pe e-mail sau pe completand formularul de retur. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită în maximum 14 de zile calendaristice de la momentul primirii acestei informaţii. În cazul în care nu primim această informaţie, banii vă vor fi returnaţi în 14 de zile calendaristice din momentul preluării produselor returnate. Formularul de retur este un model și nu este obligatoriu, dar ne ajută să procesăm mai repede retururile.

Vă rugăm să respectaţi termenul prevăzut pentru înapoierea mărfii. Contravaloarea mărfii returnate va fi restituită prin transfer bancar. Noua marfă comandată va fi expediată cu plata ramburs.

Vă rugăm să păstraţi dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualei reclamaţii, iar în cazul mărfii returnate până la momentul rambursării banilor.

Dacă vă gândiți să returnați produsul, nu îl utilizați! Nu puteți utiliza produsele pe care le-ați primit, înainte de a lua o decizie cu privire la anularea contractului de vânzare-cumpărare. Dreptul de retragere există pentru a vă permite să examinați produsul așa cum ați face-o într-un magazin, nu pentru a vă oferi 14 zile calendaristice de utilizare gratuită. ( Text extras integral din site-ul Uniunii Europene).

Această politică de returnare este valabilă pentru produsele achiziționate prin intermediul magazinului online NAOSHOP.RO